خبرگزاری فارس دستیابی به بمب اتم را لازمه حذف گزینه نظامی دانست

منبع: Iran International ایران اینترنشنال  • ۷ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۶:۰۹ (‎+۳:۳۰ گرینویچ)

خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران، در یادداشتی نوشت که جمهوری اسلامی در دوران گذار به نظم جدید جهانی، راهی جز دستیابی به بمب اتم ندارد تا گزینه نظامی علیه کشور از روی میز برداشته شود.
در این یادداشت آمده است که جمهوری اسلامی برای رسیدن به «آرامش مورد نیاز» باید به بازدارندگی هسته‌ای دست یابد تا اطمینان پیدا کند سایر اختلافات از طریق مذاکره قابل حل است.
این رسانه وابسته به سپاه تاکید کرده که تنها در چنین شرایطی، مذاکره از «موضع درست» امکان‌پذیر خواهد بود.
فارس همچنین نوشت که بازدارندگی هسته‌ای می‌تواند میان جمهوری اسلامی و آمریکا و اسرائیل توازن قوا ایجاد کند و دامنه درگیری‌های احتمالی را قابل کنترل نگه دارد.
iranintl.com/202606285640

← خواندن خبر اصلی

← بازگشت به صفحه اصلی