سنتکام در واکنش به حمله به نفتکش اهدافی را در ایران بمباران کرد

منبع: Vahid Online وحید آنلاین  • ۷ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۰۸:۳۱ (‎+۳:۳۰ گرینویچ)

پست سنتکام، ترجمه ماشین:
نیروهای آمریکا پس از تازه‌ترین حمله ایران به کشتی تجاری، حملات بیشتری انجام دادند
تامپا، فلوریدا — نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا (CENTCOM) به دستور فرمانده کل قوا، روز ۲۷ ژوئن حملات بیشتری را علیه چندین هدف در ایران انجام دادند.
پس از حملات دیروز آمریکا در پاسخ به حمله ایران به کشتی M/V Ever Lovely،
به ایران فرصت داده شد تا به توافق آتش‌بس پایبند بماند، اما این کشور چنین نکرد
؛ زیرا نیروهایش یک پهپاد تهاجمی یک‌طرفه را شلیک کردند که صبح امروز ساعت ۴:۳۰ به وقت شرق آمریکا به نفتکش M/T Kiku برخورد کرد. این نفتکش با پرچم پاناما در نزدیکی تنگه هرمز در حال عبور بود و بیش از دو میلیون بشکه نفت خام حمل می‌کرد.
نیروهای سنتکام امروز در پاسخ مستقیم به ادامه تعرض ایران علیه کشتیرانی تجاری، حملاتی انجام دادند. هواپیماهای نظامی آمریکا زیرساخت‌های نظارت نظامی ایران، سامانه‌های ارتباطی، سایت‌های پدافند هوایی، تأسیسات نگهداری پهپاد، و توانمندی‌های مین‌گذاری را هدف قرار دادند.
عبور کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز ادامه دارد. نیروهای آمریکا همچنان هوشیار، مرگبار و آماده هستند.
CENTCOM
آپ
دیت:
بعدا ویدیوی بالا رو درباره این حمله منتشر کردند
CENTCOM
📡

← خواندن خبر اصلی

← بازگشت به صفحه اصلی