به گزارش رسانههای ایران ارائه خدمات بعضی از بانکها از صبح امروز (شنبه، ۶ تیر ۱۴۰۵) دوباره مختل شده است؛ خبرگزاری ایسنا به بانکهای ملی و صادرات در این زمینه اشاره کرده است.
شرکت خدمات انفورماتیک این اختلال را مرتبط با حمله سایبری دانسته است. در اطلاعیه این شرکت آمده است:
بررسیهای فنی نشان میدهد این اختلال در امتداد آثار حمله سایبری پیشین بر زیرساختهای فنی و سامانههای متمرکز بانکی پدید آمده است.
هفته گذشته اعلام شد تمامی اختلالهای پیش آمده در بانکهای تجارت، ملی و صادرات برطرف شده است.
اختلال هفته پیش باعث شده بود که در بعضی موارد، حتی انجام عملیات خرید با کارتهای بانکی هم امکانپذیر نباشد.
📡
حمله سایبری بار دیگر خدمات برخی بانکهای ایران را مختل کرد
منبع: Vahid Online وحید آنلاین • ۶ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۸:۱۷ (+۳:۳۰ گرینویچ)