محمود نبویان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، حملات آمریکا به اهدافی در جنوب ایران در بامداد شنبه را نقض یادداشت تفاهم میان آمریکا و جمهوری اسلامی خواند و خواستار واکنش «شفاف و پشیمانکننده» مذاکرهکنندگان شد.
نبویان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمانکننده مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.»
او همچنین با تشکر از سپاه پاسداران به دلیل «پاسخ» به این حملات، نوشت: «در نتیجه نقض بند یک تفاهمنامه، مطابق بند ۱۳، پیش از اجرای بندهای ۱، ۴، ۵، ۱۰ و ۱۱، هیچ مذاکرهای درباره سایر بندها نباید آغاز شود.»
https://iranintl.com/202606274101
محمود نبویان حملات آمریکا را نقض تفاهمنامه میان تهران و واشنگتن خواند
منبع: Iran International ایران اینترنشنال • ۶ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۱:۳۹ (+۳:۳۰ گرینویچ)