پرستیوی، شبکه خبری انگلیسیزبان صدا و سیما، نوشت یک خط ارتباطی میان جمهوری اسلامی و آمریکا در تنگه هرمز ایجاد شده است تا از بروز حوادثی که ممکن است به تشدید تنشهای نظامی منجر شود، جلوگیری کند.
پیشتر جیدی ونس گفته بود جمهوری اسلامی پذیرفته است یک عضو سپاه پاسداران و یک فرمانده سنتکام برای کاهش تنشها در دوحه مستقر شوند.
https://iranintl.com/202606260848
پرستیوی: خط ارتباطی میان ایران و آمریکا در تنگه هرمز ایجاد شد
منبع: Iran International ایران اینترنشنال • ۵ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۱۳ (+۳:۳۰ گرینویچ)