قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا در اطلاعیهای اعلام کرد تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش اسرائیل در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران، اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی است.
قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا اعلام کرد اگر آمریکا قادر به «مهار» و «کنترل» اسرائیل نباشد، جمهوری اسلامی هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را «حق» خود میداند.
https://iranintl.com/202606266754
قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا تحرکات هوایی اسرائیل را تهدیدی علیه ایران خواند
منبع: Iran International ایران اینترنشنال • ۵ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۱:۵۵ (+۳:۳۰ گرینویچ)