آمریکا انتقال پایگاه‌های خود را از خلیج فارس به اسرائیل می‌سنجد

منبع: Iran International ایران اینترنشنال  • ۵ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۰۸:۱۲ (‎+۳:۳۰ گرینویچ)

وال‌استریت جورنال گزارش داد آمریکا در حال بازبینی آرایش نظامی خود در خاورمیانه است و احتمال انتقال بخشی از پایگاه‌ها و عملیات خود از کشورهای خلیج فارس به اسرائیل را بررسی می‌کند.
بر اساس این گزارش، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد میزان خسارت واردشده به یک پایگاه مهم دریایی آمریکا در بحرین، در حملات جمهوری اسلامی، بسیار گسترده‌تر از چیزی بوده که واشینگتن به‌طور علنی اعلام کرده است.
وال‌استریت جورنال نوشت آمریکا در حال بررسی بازسازی پایگاه خود در بحرین و هم‌زمان کاهش حضور نظامی در کویت و عربستان سعودی است؛ اقدامی که می‌تواند بخشی از پایگاه‌ها و عملیات آمریکا را به سمت غرب منطقه منتقل کند، جایی که از برد مستقیم موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی دورتر باشد.
https://iranintl.com/202606262055

← خواندن خبر اصلی

← بازگشت به صفحه اصلی