رویترز به نقل از وزارت اقیانوسها و شیلات کره جنوبی گزارش داد هشت کشتی دیگر تحت مدیریت کره جنوبی از تنگه هرمز خارج شدهاند.
بر اساس اعلام این وزارتخانه، تا ساعت ۹ صبح جمعه به وقت سئول، پنج کشتی تحت مدیریت کره جنوبی همچنان در این منطقه باقی ماندهاند و ۴۷ خدمه در آنها حضور دارند. وزارت اقیانوسها و شیلات کره جنوبی جزئیات مربوط به این کشتیها را به درخواست شرکتهای کشتیرانی و خدمه منتشر نکرد.
https://iranintl.com/202606268851
وزارت کره جنوبی: هشت کشتی کرهای از تنگه هرمز خارج شدند
منبع: Iran International ایران اینترنشنال • ۵ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۰۸:۱۲ (+۳:۳۰ گرینویچ)