هکرهای وابسته به جمهوری اسلامی سامانه‌های هشدار اسرائیل را هدف قرار دادند

منبع: Iran International ایران اینترنشنال  • ۵ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۰۷:۳۳ (‎+۳:۳۰ گرینویچ)

شرکت امنیت سایبری «کلاروتی»، مستقر در نیویورک که در حوزه امنیت سایبر-فیزیکی فعالیت می‌کند، در گزارشی که وب‌سایت فناوری «آی‌تی‌بریف» بریتانیا منتشر کرده، نوشت هکرهای مرتبط با جمهوری اسلامی سامانه‌های هشدار اضطراری و بلندگوهای عمومی در اسرائیل را هدف قرار داده‌اند؛ حملاتی که به گفته این شرکت، بخشی از تلاش برای تضعیف اعتماد عمومی به سامانه‌های حفاظتی دولت اسرائیل بوده است.
بر اساس این گزارش، گروه سایبری «سایبر اَوِنجِرز» که نهادهای امنیت سایبری آمریکا آن را به هکرهای وابسته به سپاه پاسداران نسبت داده‌اند، مدعی شده در جریان یک حمله موشکی، آژیرهای هشدار اضطراری را از کار انداخته است.
« کلاروتی» این اقدام را نشانه‌ای از تغییر تمرکز حملات سایبری حکومت ایران از صرفا مختل کردن زیرساخت‌ها، به سمت ایجاد سردرگمی، تضعیف روحیه غیرنظامیان و فرسایش اعتماد به ارتباطات رسمی در شرایط بحران، دانسته است.
https://iranintl.com/202606261450

← خواندن خبر اصلی

← بازگشت به صفحه اصلی