نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس، سازمان تازهتاسیس جمهوری اسلامی برای تنگه هرمز، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که هرگونه تردد از مسیرهای خارج از چارچوب تعیینشده این نهاد «مشمول تضمین عبور ایمن نبوده و از پوشش بیمه و مسئولیتهای مرتبط برخوردار نخواهد بود.»
این نهاد افزود: «تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهرهبردار و فرمانده شناور خواهد بود.»
https://iranintl.com/202606255243
نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس درباره تردد از مسیرهای غیرمجاز هشدار داد
منبع: Iran International ایران اینترنشنال • ۴ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۲۲:۵۲ (+۳:۳۰ گرینویچ)