غلامحسین محسنی اژهای، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی، در نشست با جمعی از مقامات دستگاه قضا و روسای کل دادگستری استانها گفت: «آمریکا و اسرائیل باید برای جبران خسارت، پرداخت غرامت و ارتکاب جنایات جنگی، در مراجع بینالمللی تحت پیگرد قرار گیرند.»
او افزود ما گریبان متجاوزان را رها نخواهیم کرد و آنان را تحت تعقیب قرار میدهیم.
اژهای گفت: «احکام برخی پروندههای مربوط به دشمن نیز بهصورت قطعی صادر شده است.»
https://iranintl.com/202606246005
محسنی اژهای خواستار پیگرد بینالمللی آمریکا و اسرائیل برای جنایات جنگی شد
منبع: Iran International ایران اینترنشنال • ۳ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۴:۴۹ (+۳:۳۰ گرینویچ)