سخنگوی وزارت خارجه پاکستان، اعلام کرد مذاکرهکنندگان ارشد ایران و آمریکا بهطور منظم به کمیته عالیرتبه گزارش خواهند داد و کارگروههای تخصصی را هدایت خواهند کرد.
او افزود طرفها درباره ایجاد سازوکار کاهش تنش توافق کردهاند و دولت لبنان و میانجیها اجرای آن را تسهیل خواهند کرد.
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: «دور جدید مذاکرات فنی بین تهران و واشینگتن در روزهای آتی برگزار میشود.»
iranintl.com/202606249462
پاکستان از برگزاری دور جدید مذاکرات فنی ایران و آمریکا خبر داد
منبع: Iran International ایران اینترنشنال • ۳ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۲:۱۴ (+۳:۳۰ گرینویچ)