مقام مجلس مذاکره با آمریکا را راهی برای تثبیت دستاوردهای نظامی دانست

منبع: Iran International ایران اینترنشنال  • ۲ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۲۳:۱۵ (‎+۳:۳۰ گرینویچ)

عبدالعلی رحیمی مظفری، رییس مرکز امور نمایندگان مجلس، با اشاره به پیام مجتبی خامنه‌ای درباره یادداشت تفاهم تهران و واشینگتن گفت: «علی‌الاصول ما خواهان نابودی اسرائیل هستیم و علی‌الاصول هیچ رابطه‌ای با آمریکا نداریم و نمی‌توانیم با آن کنار بیاییم و علی‌الاصول مذاکره از موضع قدرت است.»
پس از آنکه توان خود را در میدان نظامی اثبات کردیم، برای تثبیت دستاوردهای به دست آمده و آوردن آن‌ها روی کاغذ، وارد مذاکره شده‌ایم.
https://iranintl.com/202606236342

← خواندن خبر اصلی

← بازگشت به صفحه اصلی