آژانس کشتیرانی سازمان ملل تخلیه کشتی‌های گرفتار در خلیج فارس را آغاز کرد

منبع: Iran International ایران اینترنشنال  • ۲ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۲۳:۱۵ (‎+۳:۳۰ گرینویچ)

آژانس کشتیرانی سازمان ملل متحد سه‌شنبه اعلام کرد که پس از تفاهم میان ایران و ایالات متحده، طرحی برای تخلیه صدها کشتی با ۱۱ هزار دریانورد گرفتار در خلیج فارس از تنگه هرمز در حال اجرا است.
سخنگوی سازمان بین‌المللی دریانوردی سازمان ملل گفت: «ما اکنون تماس با کشتی‌ها را برای آغاز عملیات تخلیه شروع کرده‌ایم».
هنوز هیچ جدول زمانی مشخصی ارائه نشده است.
https://iranintl.com/202606231908

← خواندن خبر اصلی

← بازگشت به صفحه اصلی