جوزف عون با مقامات ارشد آمریکا درباره نظارت بر آتش‌بس گفت‌وگو کرد

منبع: Iran International ایران اینترنشنال  • ۲ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۲۳:۱۵ (‎+۳:۳۰ گرینویچ)

دفتر ریاست‌جمهوری لبنان اعلام کرد جوزف عون در تماس تلفنی با جی‌دی ونس، معاون رییس‌جمهور آمریکا، و مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، درباره آتش‌بس گفت‌وگو کرد.
ریاست‌جمهوری لبنان افزود ونس و روبیو طرح تشکیل سازوکار مشترک آمریکا، لبنان و جمهوری اسلامی برای نظارت بر آتش‌بس را بررسی و بر حمایت واشینگتن از حاکمیت دولت لبنان تاکید کردند.
https://iranintl.com/202606234825

← خواندن خبر اصلی

← بازگشت به صفحه اصلی