نفتالی بنت از طرح اسرائیل برای ارسال هزاران استارلینک به ایران خبر داد

منبع: Iran International ایران اینترنشنال  • ۲ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۲۳:۱۵ (‎+۳:۳۰ گرینویچ)

نفتالی بنت، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل و نامزد جانشینی بنیامین نتانیاهو، در نشست بین‌المللی سیاست‌گذاری «سندیکای خبری یهودیان» در اورشلیم گفت در دوران نخست‌وزیری خود برنامه‌ای را برای انتقال ده‌ها هزار گیرنده استارلینک به داخل ایران آغاز کرده بود تا در صورت قطع اینترنت، ارتباطات معترضان حفظ شود.
بنت گفت: «در دوران نخست‌وزیری‌ام برنامه‌ای برای انتقال ده‌ها هزار گیرنده استارلینک به داخل ایران آغاز کرده بودم تا در صورت قطع اینترنت ارتباطات معترضان حفظ شود، اما دولت کنونی اسرائیل این برنامه را متوقف کرد.»
او افزود نبود این زیرساخت در جریان اعتراضات ایران باعث شد معترضان پس از قطع اینترنت امکان هماهنگی و حفظ ارتباطات خود را از دست بدهند.
نخست‌وزیر پیشین اسرائیل همچنین دولت بنیامین نتانیاهو را به متوقف کردن این طرح و دیگر برنامه‌هایی که به گفته او در دولت پیشین آغاز شده بود، متهم کرد.
https://iranintl.com/202606230704

← خواندن خبر اصلی

← بازگشت به صفحه اصلی