♦️بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل، روز سهشنبه دوم تیرماه گفت اسرائیل باید به استقلال تسلیحاتی دست یابد و توانایی تولید داخلی سلاح و تجهیزات نظامی خود را گسترش دهد.
نتانیاهو در دیدار با افسران ذخیره ارتش با قدردانی از حمایتهای آمریکا گفت: «من خواهان استقلال تسلیحاتی هستم.» او افزود: «ما به یک سامانه مستقل تولید تسلیحات نیاز داریم. باید تسلیحات خودمان را تولید کنیم.»
نخستوزیر اسرائیل تاکید کرد آینده و جایگاه این کشور در دهههای آینده به قدرت نظامی آن وابسته است و گفت: «باید از وابستگی رها شویم، قدرت بیشتری بسازیم، فناوریهای بیشتری وارد کنیم و نسلهای بیشتری از فرماندهان را آموزش دهیم.»
او همچنین گفت آنچه امروز در حال انجام است، تقویت هرچه بیشتر توانمندیهای نظامی و فناوری اسرائیل برای تضمین آینده این کشور است.
بنیامین نتانیاهو بر لزوم دستیابی اسرائیل به استقلال تسلیحاتی تاکید کرد
منبع: IndyPersian • ۲ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۲۷ (+۳:۳۰ گرینویچ)