وزارت خارجه ایران بر ادامه تعامل با آژانس اتمی تاکید کرد

منبع: Iran International ایران اینترنشنال  • ۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۲۲:۵۹ (‎+۳:۳۰ گرینویچ)

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت خارجه گفت تعامل جمهوری اسلامی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مطابق روال جاری و منطبق با مصوبات مجلس و تصمیمات شورای‌عالی امنیت ملی ادامه خواهد یافت.
ایرنا، خبرگزاری دولت جمهوری اسلامی، به نقل از مقام‌های مطلع از محتوای مذاکرات سوئیس نوشت: تهران در طول گفت‌وگوهای ۱۸ ساعته هیچ مذاکره‌ای درباره پرونده هسته‌ای انجام نداده و هیچ تعهد جدیدی نپذیرفته است.
https://iranintl.com/202606225068

← خواندن خبر اصلی

← بازگشت به صفحه اصلی