روز دوشنبه، رسانهها خبر دادند که محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس و رئیس هیئت مذاکره ایران، که تازه از سوئیس به تهران بازگشته بود بلافاصله برای دیداری دیگر به مسقط، پایتخت عمان، رفته است.
به نوشته روزنامه هممیهن، قالیباف در سفر به عمان به همراه عباس عراقچی، وزیر خارجه، قرار است با هیثم بن طارق، سلطان عمان دیدار کرده و در زمینه ارتقای همکاریهای دوجانبه و تشریک مساعی «برای تثبیت ترتیبات ایرانی» برای اداره تنگه هرمز گفتوگو کند.
📡
قالیباف و عراقچی برای گفتگو درباره مدیریت تنگه هرمز به مسقط رفتند
منبع: Vahid Online وحید آنلاین • ۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۲۱:۱۲ (+۳:۳۰ گرینویچ)