غلامحسین محسنی اژهای، رییس قوه قضاییه، با اشاره به مذاکرات تهران و واشینگتن گفت که این امر به هیچوجه به معنای تسلیم در برابر آمریکا نیست.
او افزود نمیشود به آمریکا و رییسجمهوری پیمانشکن، «متکبر و فرومایه این حکومت» اعتماد کرد.
محسنیاژهای اضافه کرد: «آفرین و صد آفرین بر کسانی که حتی اگر نظرشان مخالف نظر ولیفقیه باشد، نظر خود را کنار میگذارند و نظر رهبری را نصبالعین میکنند.»
https://iranintl.com/202606221089
محسنی اژهای مذاکره با آمریکا را به معنای تسلیم ندانست
منبع: Iran International ایران اینترنشنال • ۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۸:۳۳ (+۳:۳۰ گرینویچ)