همتی می‌گوید ایران منتظر معافیت‌های نفتی آمریکا و آزادسازی دارایی‌های خود است

منبع: IndyPersian  • ۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۶:۵۰ (‎+۳:۳۰ گرینویچ)

♦️عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی و از اعضای هیئت مذاکره‌کننده  جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه اول تیرماه و پس از دور اول مذاکرات اجرای تفاهم‌نامه پایان جنگ با آمریکا گفت تهران منتظر اجرای معافیت‌های تحریم‌های نفتی از سوی اوفک (دفتر دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده) است.
همتی که روز یکشنبه در مذاکرات چهارجانبه در سوییس حضور داشت همچنین درباره مساله دارای‌های بلوکه شده ایران گفت: «ان‌شاءالله طی روزهای آینده به تدریج استفاده از منابع براساس شرایطی و نیز با تصمیم و دستور العمل بانک مرکزی عملیاتی خواهد شد.»

← خواندن خبر اصلی

← بازگشت به صفحه اصلی